3 dagar utan syrran, shiiet ;O

Heej!

Sorry för jag har inte bloggat på några dagar men det fanns inget att skriva om. Idag va det skola och det va inte roligt. Saknar 8:orna (vissa). Efter skolan skulle jag fixa min iPod och jag lyckades men oturen va att mina hörlurar är sönder nu :( Blev jätte lessen :´( ... Typ vid 18:00 träffa jag Sana nää kände bah att jag va tvungen nu när man har inte sätt henne på så lång tid nu.Vi gick runt lite, tog några bilder hoppas hon skickar dem till mig när jag nu loggar in på msn ;P...
Nu väntar jag bara att Andra Avenyn ska börja så jag ska nog städa mitt rum nu. Jag får inte städa det för ofta för allergin men man måste. Nää nu ska jag gitta <3


Kommentarer
Postat av: sana

klart du ska få dem :) säg bara till när du ska logga in ; )

2009-04-29 @ 07:46:41
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0