Göteborg!!!

Heejsan!

Sorry för att jag bloggade inte igår men glömde av det totalt. Idag va det skola som vanligt sluta lite tidigare för jag skulle åka till Gbg. När jag va framme gick jag snabbt till stan och checka lite snabbt vad de hade. Det visa sig att det va rea i många butiker. Blev så lessen, synd att jag hade med min "bank" (mamma) där. Sen skulle jag träffa Nadège i centralstationen för att få några saker av henne och vi snacka ett tag :).. Sen gick ja till stan igen för att hitta en sak att köpa kunde inte låta bli :P efter det typ vid klockan 17:00 träffa jag Amran, Miriam, Natalie, Emelie och Romina " kommer inte ihåg hennes namn så bra" vi skulle hitta en ny mobil till Amran och det tog oss ungefär 45 minuter och det va hur roligt som helst. Det kom typ en man som skulle gifta om några dagar (möhippa tror jag att det heter). Han hade klätt ut sig till en kossa, så skulle man klippa ut hål på honom för att göra det måste man betala. Klart så gjorde vi det haha x).  Efter det skulle Amran , Emelie och Miriam hem så det blev bara jag, Nathalie och Romina kvar och jag och Nathalie kände inte ens Romina. Men det gick fort innan vi lärde känna varandra. Eftersom jag hade inte promenerat på morgon så bestämde jag att vi skulle göra det i en timma, så vi gick runt, till poseidon, avenyn, stadsbiblioteket, heden och botaniska trädgården. Efter vi hade gått runt och pratat och skrattat och gjorde en massa flum  på avenyn, minnen <3Sen möte vi dem andra igen  för vi skulle på nån danstävling. VI kom ungefär vid 20:00. Sen gick jag där ifrån vid 21:00 för jag skulle hem. Vara tvungen att vänta, i centralstation träffa jag Carin och sin kompis ( det e bra att ha många vänner känner man ibland!) och vi satt där och skratta och prata. Så kom det några killar och börja snacka med oss sen ville dem att vi skulle med på fest och vi sa nej minst 100 ggr men dem gav sig inte. Efter ett tag stack dem och sen stack jag. Kom hem vid 23:00. Då duscha jag och fixa lite rummet. Jaa, det var min dag det :)<3
En person som saknades stortdet var; Sanna <3
Bilder kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0