Mer Manuela och Francine

Hellue!

Idag va det skola, idt va inte så mkt som hände. Efter skolan va jag med Meela. Vi gick och köpte lite snacks. EFter det gick vi till biblan och lånade nårgra böcker sen stack vi till henne. Sen gick vi på promenad typ i en timme  och sen "gyma" vi. Efter det gick jag hem åt mat, mamma hade gjort kycklingsallad, helt okej sen blev det Ben& Jerry´s som efterätt. Den e sååå god! :) Men nu ska jag kolla på "semestersvenskarna" som jag har spelat in.

Såå ha d <3

Önska mig lycka till imorgon på Matte ( NP)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken lånade du???

Da Vinci Koden hoppas jag;)

Den ska du lääääääsa innan året är slut OK

eller helst i sommar.

Kram

2009-04-23 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0