Shoppa och Myskväll hos Manuela

Heej!

Idag har dagen varit soft :)... Vaknade vid 10:30 av att Kevin kom och skrek att vi skulle äta frukost. Men jag åt inte orkade itte stiga upp. Sen skulle jag fixa mig för jag, mamma och GR skulle gå och shoppa. När vi gick hemifrån va det hur varmt som helst ute. När vi var framme va det bara att börja. Jag köpte en nät tröja eller vad jag kan kalla den och ett par vita tygskor (som jag verkligen behövde). Hitta ett par jätte billigt man blev helt överlycklig när man såg dem. Sen fixa jag och mamma våra naglar, satte på lösnaglar. De va fullt med folk så vi fick vänta lite. Det tog ungefär 45 minuteratt göra dem. Är nöjd iaf. Efter det gick vi och åt min första måltid för dagen!  Efter det åkte vi hem :)

Vid 21:00 gick jag till Manuela, va där ungefär till 22:30 för mamma ringde hela tiden xD... Skoj va det iaf och hennes mamma är grym på att köra, dekörde mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0