Förmodligen Skara Sommarland imorgon :D

Heejsan! 
Idag har jag varit med mina vänner. Först träffa jag Thais på nån jam tyckte att det va tråkgt sen va jag med Miriam då träffa vi  Nathalie först gick vi runt och fråga information om att åka till Skara Sommarland, sen gick vi till Åhlens och där träffa vi Ashkan såg gick vi runt så träffa vi Amran, Sara, Sara på MC efter det gick på vi Jam och det va rolgit för då va man med sina vänner och vi var itte så intresserad på dans utan vi snacka mer om Gothia Cup Minnen och träffade andra vänner& nya :).Efter det gick vi Liseberg och tog många bilder så gick till Michael Jackson handen <3
Hoppas bara att alla fixar pengar till imorgon så dra vi till Skara :D
Men jaja nu ska jag kolla på film puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0