Grattis Min Bby Amran<3

Hejsan!

Idag har jag varit i skolan, rätt så seg dag men man lär känna sina klasskamraterna bättre :), idag fyller mina älskling 16 år GRATTIS AMRAN <3 skulle vara med dem på firandet men va helt död eller skolan så nää jag skrev ett sms till min fina Amran och hon blev lite sur men det gick tror jag ^^ men ska nog träffa dem på lördag då kan vi fira igen :D!... Har oxå lärt mig lite "msn" engelska t. ex h8 står för hater mina kusiner dog av skratt när dem fick reda på att jag fattade noll men sen lärde jag mi, snart e det London då träffar jag dem <3 Nu ska jag sova tidigt så jag inte missar bussen som jag gjorde idag så kom några minuter försent :p.  

Hoppas alla sover bra :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0