Jaa må Sana leva!<3/ Dagen med tjejerna <3

Heejsan!

Idag har jag varit med mina vänner i Gbg, Miriam är tillbaka så det känns bra. Vi planera om Skara Sommarland så snacka vi lite o luffa" på Heden. Sen gick vi till centralen och det enda vi snacka om va minnerna från Gothia, man skratta hela tiden. Minnen är bäst, snart blir det skara om jag kan åka med och Gbg- Kalaset :) Så vill jag oxå säga Grattis till Sana igen som fyller 15 år måå det vara ditt bästa år :) och Grattis till Samuel oxå :)

Nu ska jag nana imorgon ska jag dra ut min tand, min allra först e jätte rädd :(.

Bilder från idag :)


?!
Fjortis Pose, Hahaha xD
Tjejer <3
Amran <3

Tack för en underbar dah tjjejer! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

haha tack =)<3

lycka till med tanden =)

2009-08-06 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0