tisdag

Heej! :)

Har inte hunnit blogga för har gjort många saker. Nu håller jag på  att sticka en halsduk började med den igår. så ska jag ta ut mina flätor för imorgon ska jag fixa mitt hår. Denna gången blir det lugg nästa gång blir det rasta flätor sen blir det blont/rött  mittbena :) Har redan planerat hur jag ska ha mitt hår ;) Har oå prata med min BFF Stella som e i Frankrike guud som jag saknar dig!!<3 Mina två bästa vänner e utomlands, tråkigt men tur att det finns telefon (Y). Imorgon innan jag fixar håret träffa tjejerna vi ska planera om skara sommarland resan men jag vet inte om det blir något flr det e så dåligt väder ;/

Nu ska jag fortsätta sticka ;)

Kommentarer
Postat av: mariana DG

blev inte göteborg iallafall ;/ anarns hade jag hört av mig eftersom jag visste du va där hjärtat<3

2009-08-04 @ 16:45:49
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0