FINALE; SUMMER 2009 ! SKARA SOMMARLAND

- Idag va vi på Skara Sommarland, för mig var det första gången det va tvär roligt verkligen minne för livet. Vaknade vid 6.00 och cyklade snabbt till bankautomaten för att ta ut pengar sen hem efter börja jag fixa mig sen åkte jag in till Gbg ungefär 10 minuter efter träffa jag Nathalie. Vi gick till Mc  och åt "frukost" ( chesseburgare+ milkshake, NYTTIGT! xD) efter träffa vi Bella och Miriam sen tog vi Swebus ända till Skara Centrum. Det tog ungefär 2:30 men det gick fort sen i Skara C tog vi bussen till Sommarland. När vi va framme i Skara sommarland hållplats tog det ungefär 20 minuter för oss att komma till Skara Somamrland men tur så va det fint väder. När vi va framme bytte vi om och hoppa i och bada och åka massa vatten banor jätte roligt :D Sen börja Nathalie frysa och alla blev hungriga så vi gick och åt efter det åkte vi några vattenbanor. 

Ungefär vid 15.00 gick vi för att byta om för att åka berg o dalbanorna. Sen börja det regna och då ville alla bara hem och så skulle vi gå till hållplatsen och det söp regna så hitta vi en kundvagn och Miriam så klart vill åka i den och vi la våra väskor i den när vi va på väg till hållplatsen aa klantiga black tjejer så råkar Miriam ramla från kundvagnen guud vi kunde inte sluta skratta haha det va verkligen dagens skämt .  När vi va framme på busshållplatsen va vi helt pisblöta och jag hade chinois kändes itte bra och frös hur mkt som helst.  jaja mkt hände sen orka inte skriva mer hahaha! Sen på tbx vägen va det skoj skoj på bussen :D

Och nu e jag hemma efter en tvär rolig, finale dag med tjejerna <33 
(Bilder kommer!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0