Vilse i skogen vandrar "vi" omkring...

Heej :)
Idag va deten dag "läger" för att vi skulle lära känna varandra bättre. Först åkte vi upp till nån skog  och då gick vi 6,5 km till där vi skulle vara det tog ungefär en timme. När vi kom dit så åt vi frukost sen skulle vi göra olika aktiviterer i grupper  och min grupp va ju bäst typ ^^ nää men dete va roligt :)Efter det åt vi efter det blev det lite sång sån härlig klass :). Efter det skulle vi gå tbx och aa jag och 4 klasskamrater gick vilse i mitt i ingenstans och alla fick panik det blev mkt lera och äckligt vatten. Vi kunde inte få tag på nån lärare och en av tjejerna hade med sig en hund och den hade en annan tjej tatt och de ringde och sa att hunden vill inte röra sig så hon fick panik oxå nää men vi gick vilse unfefär i en timme och av alla dem som jag skicka sms till att vi va vilse va det bara Manuela som tog det seriöst tänk om alla va så dem andra bah: - Hahah det förvånar mig inte, blev lite sur på dem då. Men till slut hitta vi en bilväg sen såg vi buss stationen och detta är något vi 5 aldrig glömmer nog. Hahaa kom hem vid 18:00 och sen dess har jag gjort lite olika saker ;)
Godnatt alla<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0