2009 Best summer ever!

Heej!
Idag har jag varit med Miriam från 16:30 tills nu <3
Vi köpte några drickor och Iced Cappucino sen satt vi på Lisebergs hotell och snacka det blir mkt skratt och mkt seriösa snack. På vägen hem satt en afrikansk tjej/kvinna brevid mig som jag inte kände och vi prata lite och det va verkligen roligt.  Sen när jag va framme gick jag hem :) Nu väntar jag på att mamma och alla andra i huset ska komma och imorgon blir det partty :D Hehe, asso detta är den bästa sommaren kan jag lätt säga så mkt har hänt och aaa :D
Men puss på er alla
Francine :) 
( Bilden är ifrån tisdags)

Kommentarer
Postat av: mariana DG

gumman hur har du gjort din bakgrund ;o ? ass fin (aaa)

2009-07-04 @ 02:49:33
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Miriiam

Chill dag:D<33

2009-07-11 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0