LONDON AGAIN :D

Hellue :)
- Idag har jag varit och köpte lite små saker i göteborg, sen åkte jag hem igen. Imorgon ska jag till tandläkaren usch! ska dra ut en tand och så måste jag få den där jobbiga bedövningsprutan :( Sen ska jag in till Gbg till en annan tandvård sen kanske ska jag vara med Miriam, Amran och Askaan om jag vågar för förra gången mobba de mig när jag hade bedövning ;P. Jaa, nu har jag bokat resan till London men det är en bit kvar den mitten av september :) Ohh jag önska att det va nu men ändå inte för det e pissväder där :p. Nu ska jag kolla klart på A Cinderella Story sen nana :)

God natt <3

Kommentarer
Postat av: mariana DG

så fuusk, vill ochså till london

2009-07-29 @ 00:21:10
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0