Saknar Gothia

Nu är jag hemma igen känns bra :) För under veckan jag har lyckats bli sjuk och fått en sån tandvärk så jag fick åka in på akut och fick bedövning för första gången i mitt liv kan bara säga att de va inte roligt för min kompisar mobba mig 24/7 xD
Jaa nu har jag och mina kompisar jobbat klart det va hur roligt som helst + att det gick live på tv:e. Vi fick jätte många saker och aa det va hur roligt som helst iaf. sen träffa jag och mina vänner några från Frankrike och vi sa hejdå sen träffa vi några från Zambia de vill jag inte skriva om haha. Alla dagar i veckan har jag kommit hem (till min moster ) typ 1 eller 1.30 och vaknat tidigt. I fredags sov Natali över där jag bodde och vi kom hem typ 3 sen vakna vi typ 6.50. Det har varit en bra vecka trots några saker har hänt :) Nu ska jag umgås med mina vänner som bor  här som jag har saknat.
Måste träffa Sana snart<33 Tack alla söytnosar för en underbar vecka<3
                    
   Några bilder från Gothia 09


På jobbet i ullevi


Ute med vänner och kollar på matcher :)

Gick förbi Gothia Disco träffa några jag kände

 Bella och Jag på Gbonair.se


Jag och min lillebror, min kusin, Miriam, Asskan on Gbonair :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0