SNART SMÄLLER DET!

Gothia Cup 2009!!!
Åhhh snart är det invigning :D Kommer bli skoj men det är lite stressigt ;/
Idag va det heldag träning på Ullevi artister som Agnes, Mimmi Sandén ska sjunga så det kmr bli skoj :D
På lunchrasten gick vi på stan och träffa på några killar från England och de börja dansa på stan feett kul och några från Tanzia ( stavning:P) sen efter träning gick vi på Heden vi fråga om vi fick ha typ öppen dans på Heden på tisda så kom klockan 14:00 utanför Intersport sen träffa vi några killar från Frankrike och där kom min franska ut haha katastrof kan jag bah säga xD
Sen träffa jag Sana det va så länge sedan <3 
Kommer nog inte blogga denna veckan för ska på vara ute 24/7 och kmr inte sova över hemma ;) 
Så en soft vecka och önska mig lycka till för imorgon :)
 

Kommentarer
Postat av: sanna

good luck =)<3

2009-07-13 @ 17:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0