Tisdag :)<3

Heejsan! :D

Idag va det soft dag vaknade klockan 11 sen fixa jag mig för jag skulle in till stan för vi skulle ha JAM det blev lite misslyckat men sen fixa det sig ;) Det blev dans och det va skoj sen kom mamma oxch gänget och mamma gjorde sina "saker" sen stack vi till Donken och åt efter det gick vi tbx till Heden sen träffa vi några franska killar och vi bestämde att vi ska till discot imorgon alla tsm sen gick de runt med oss och sen hälsade dem och alla mina vänner mamma hon såg exakt allt jag gjorde men hon tycker bara att det e skoj :D Sen stack hon och vi träffa en tjej som gick runt med kort shorts och magtröja och sån riktigt blackwuman , 22 åroch hon gick runt med en tjej som har känt mig sen jag va liten  så vi gick run och alla kollade på henne hur roligt som helst sen stack vi till henne jag, Ariane, Miriam , Nathalie, Bella, Patricia, Viola och dem två de köpte dricka och vi skålade för sommaren 2009 :) Sen stack vi hemåt eller till min moster ;)

Nu ska jag nana för imorgon blir det disco :D:D
Just det när vi gick till Donken träffa vi våran danslärare som vi trodde hatade oss men hon berätta att hon tyckte att vi va gooa och försökte få tag på oss men visste inte vad vi hette. Hon fixade 2 dagars sommarjobb åt oss vi ska dela ut pris till de vinnade lagen på Ullevi. Vi e bara 6 stycken som blev utvalda känns bra :) och alltid mina tjejer meed! <3
Alla lag vi sa till vill vinna haha vi får se hur det går. Lite exrtra cash :D
Sommaren 2009 BÄST!
xoxoxo Francine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0