Dans dag 1

Heej!

- Kan bara säga " enjoy" asso det e så fint väder både idag och igår hoppas det är såhär ända till Gothia Cup. Idag klockan 10:00 åkte jag in till göteborg för jag skulle dansa vi lärde oss 2 dansar sen fick vi lunchrast och då åkte jag och Nathalie in till Scandinavium och när vi va framme märkte vi att vi hade bara 8 minuter kvar på rasten och det tar ungefär 25 minuter till där dansen e och vi fick panik och när vi åkte tbx så va det spårvagnfel och det tog längre tid men till slut kom vi 30 minuter försent och då hade alla lärt sig en annan dans och det va inte så bra men det gick bra. Vi sluta halv fem ist för 19:00 så jag och Nathalie åkte in till stan och gick lite och det va så varmt så vi åkte till Miriam som va på Eritrea FotbollFestival den e på kviberg och vi va där lite sen åkte jag och Natti tillbaka till centralstationen. Så åkte hon hem och jag åkte hem. Imorgon ska vi ha samling på Scandinavium klockan 9 och jag vet inte hur jag kmr klara av att vakna klockan 6 imorgon -.- men det får gå ;)

Men ha det så bra 
Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0