God Morgon!

Igår glömde jag blogga kan ta det lite snabbt:
Vi hade bara en lektion igår och det var mellan 10:10- 11:05 fast jag fick stanna lite längre för jag är med i elevrådet. Typ när klockan var 13:20 gick jag där ifrån. Då ringde jag Amal och fråga om jag kunde åka med dem till stan och hon sa jaa. Så vi åkte in och vi kolla bah lite runt. Jätte roligt va det tyckte jag iaf! :). Sen åkte vi hem typ när klockan var 19:00. När jag kom hem gjorde jag inte så mkt, kolla på några filmer ;) 

Idag skulle jag till Lisse men vi ska inte dit längre för dåligt väder ;(. Det blir nåågon gång under sommarlovet och det e bara bra för jag har ingen kamera :(. Men ska få min mobil snart den tar bra bilder så jag klarar mig med den! :) Så jag vet inte vad som händer idag kanske ringer en kompis så vi kan kolla på film eller något eller bara slappar. 

Imorgon händer det grejer för då ska jag, Amal och Sana till bäckebol (Ikea och MediaMarkt) så det kommer oxå bli skoj.

Ha en bra dag! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

jag måste till nordstan oxå ;)

2009-06-06 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0