Imorgon är det SOMMARLOV!

Heejsan!

Jag kom precis hem och är super hungrig men orkar inte äta. Jag var hos min kusin och hon fixa mitt hår och det blev så bra, så nöjd e jag. Jag tror det e det finast jag har haft, bra gjort Ariane!<3 Vi hade hur roligt som helst såg bara hur sommaren kmr vara. Vi tänkte igenom allt vi har gjort tsm sen vi var små. Hahaha som vi skrattade. Vi två är för goaa, vi skratta för mkt så hennes pappa tröttna på oss så han gick ut han bah: Ni har fina minnen. Haha klart;)

Imorgon e det skolavslutning då, när jag var på väg hem tänkte jag igenom alla år från 1:an till 9:an guud så mkt jag har gått igenom. 6:an va det bästa året, det kan ingen av oss glömma sen kmr 7:an och 8:an men 9.an va helt okej för då lärde jag känna en del. Hoppas gymnasiet blir tre underbara år och att man lär känna underbara nya människor. 
Men ni får ha det så bra imorgon blir det en av de bästa dagarna i mitt liv så kmr ha ett STORT leende hela dan :D

Pussar!
Francine 

Kommentarer
Postat av: sanna

good luck =)<3

2009-06-17 @ 11:23:01
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0