MIN MOBIL E PAAAAJ :(

Asso från och med idag ska jag ALDRIG låna ut min mobil, har lärt mig en stor läxa. Jag hade lånat ut min mobil till en kompis, och idag lämna hon tillbaka den och den e helt katastrof och så har hon ändrat telefonlås asso kan inte ens sätta på den. Mår piss nu och hon har rest bort idag så jag vet inte hur jag ska få tag i henne just nu men e så j**** sur. Jag tänker  hur mkt hon  betyder för mig men mamma vill inte att jag ska göra en står sak av det men e endå sur  och så jag kan jag inte använda hela sommaren. Självklart betyder hon hur mkt som helst men aa :(

Idag har jag köpt The SIms 3, så nu ska jag speeeeela :D Försöka glömma bort detta som har hänt med mobilen.

Kyssah Francine! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0