Sims 3= 4 timmar / Min dag

Ojj, har spelat Sims 3 i 4 timmar och mamma har damp haha men jag e en sån nörrd men ska spela nån annan dag. Imorgon vet jag inte vad som händer men det e midsommar så ska nog vara med några av mina kompisar :). 
Har glömt berätta om dagen idag var jag och mammisen på stan och shoppa lite. Vi hitta en jätte snygg rosa kylskåp/frys och kanske ska vi köpa den men mamma måste tänka lite mer sa hon men den var super cool men den ser typ som såna gamla kylskåpar så får om den passar i vårat ny renoverat kök. Sen som jag sa köpte jag sims 3. Vi åkte till Angered till min moster oxå och det va super kul! Vi prata om alla gamla minnen hela familjen och så mkt som jag skratta har jag inte gjort på länge, men riktigt kul och det är de bästa med familjen <3. 
Efter det åkte jag och morsan hem till oss :).

Sov gott 
Francine!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0