Sol/ Bad/ Orienteringen

Heeej!

- Idag va dagen toppen kan jag säga. Den började itte så bra försov mig. Sen när jag kom till skolan gjorde jag idrott prov den gick sådär sen hade vi elevråd :). Efter det hade vi orientering och det gick så bra fick 19 poäng och kom 3:a tillsammans med Manuela :)<3 Efter det hade jag No prov och fick G. Så det är över, sen var sluta det med syslöjd.
Efter skolan va jag hemma lite sen ringde jag upp Manuela och vi bestämde oss för att gå och bada. Det tog hur lång tid som helst till slut kom en kvinna och sa att hon kun de köra oss :) Sen bada vi oss lite sen sola/ åt lite sen stack vi. Vi prata om allt möjligt. Jag kom hem för några minuter sen.


  • Toppen dag asso bara för mkt sol :) 


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, sikken tur ni hade ! :D

2009-06-02 @ 20:51:21
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0