Summer 09

Detta året har jag och mina vänner bestämt att detta året ska bli den bästa sommarn och det kmr det bli när Amran kmr tbx på juli och när min mammas kusin kmr till Sverige :). Det kmr bli dans nu i en månad, varje dag från 10:00- 19:00/20:00 och 3 uppvisningar och disco/ sommarfest. Men jag ska till London oxå så det blir nog oxå skoj för jag ska åka dit ensam :). 

Just nu håller mamma på att ta bort löshåret sen ska åka till Göteborg och börja att fläta det kmr ta jääääätttte lång tid eftersom jag vill ha det lite speciellt än vad jag hade tänkt mig så jag vet inte om jag kmr klara att röra huvudet hela dagen imorgon och på onsdag så det e nakdelen med att göra om håret. 

Ha en trevlig kväll! 
Puss

Kommentarer
Postat av: sanna

ÅHHHHHHHHHHHHHHHH, VA KUL!!! =)

kansk åker till frankrike ensam och buss ner till marocko med mormor & morbror :DDD

2009-06-15 @ 21:51:15
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0