Tisdag

Heej!

Idag har jag varit på universeum. Lite roligt var det men de hade inte så mkt. Ungefär efter en timme så kom jag och Manuela på att gå lite runt. Så vi gick till början av Avenyn och sen tbx. Sen gick vi bara runt och runt i Universeum.
När jag kom kollade jag på vara bästa år sen sov jag. Jag var redan trött sen vi var på universeum.
När jag vakna så fortsätta jag tvätta mina kläder resten tar jag imorgon.
Just nu håller jag på att kolla på Alléskolan bal och alla va såå fina:)<3 Alla killar har på sig kostym och välklädda och tjejerna jätte fina balklänningar. Just nu känner man att man saknar den skolan. Men ska träffa tjejerna ofta nu under sommaren för jag vill verkligen inte tappa kontakten med dem <33

Men nu ska jag kolla vidare ha det så bra ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0