?!

Heejsan!

Jag sov över hos mostern och vaknade tidigt pga av pollen. Grymt jobbigt kan jag säga.  Sen åt vi alla frukost sen gick jag ut. Soft  att bo i Gbg, träffade Ariane oxå, vi åkte in till stan tsm med en liten kille. Hur roligt som helst som vanligt!. På stan träffa jag min barndomskompis som jag har inte sett på flera år Nathalie. Jätte roligt att se henne igen vi gjorde en massa skoj tsm. Bilderna kommer imorgon när jag e hemma ;) Men jätte roligt iaf! Tror jag hitta min balklänning och skolavslutnings klänning på Topshop :) Vid 18:00 åkte jag hem sen åkte vi alla i familjen till Göteborg skoj va det! xD
Nu kollar vi på film och imorgon åker vi hem igen :).

Men ha en bra kväll <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0