Får man bara ha en bästa kompis?!

Idag snacka jag lite med killarna i klassen och dem påstår att man kan bara ha en "bästis" som man kallar det.  Asso jag har många bästa kompisar Sana, Manuela, Carin, Amran, Stella, Ariane, Amran, Miriam, T. Nono m.m. Bästa vän för mig är någon som acc mig som jag e, som jag kan lita på, gör mig glad, bra lyssnare/ omtänksam. Det gör några av dem jag har skrivit upp drf kallar jag dem för bästa vänner. Så för mig den reglern funkar inte för mig ;)

Love yaah  garls <3

Kommentarer
Postat av: sana

klart man kan ha mer än en bästis :) <3

2009-05-21 @ 12:01:53
URL: http://lifeofsana.blogg.se/
Postat av: Manuela

Älskar dig med sötis, har saknat dig nu när jag är sjuk.

2009-05-21 @ 13:49:54
Postat av: Miriam

)<33Älskar dej min afrikanska sötnos!:)<33

2009-07-11 @ 21:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0