Fredag

Heejsan!

Nu har jag grejat lite med bloggen :P Hehe jag kan inte göra sådär snyggt som dem andra har men jaja detta får gå :)
idag va det sista skoldagen gött :) Skoldag var helt okej. Idag på idrotten hoppade vi häck o så klart kan det hände lite saker xD Nää det var både sorgligt och roligt. Vi hade oxå redovisning i svenska och jag och Manuela har int tränat så det blev oförberett och det var verkligen första gången jag har varit stressad och jag har hänt det. Jag var både stressad och nervös. Men det gick så bra sen sluta vi. På vägen snacka jag och Meelo lite xD.. Snart ska jag packa ner saker till imorgon och städa mitt rum. Måste tänka ut hos vem jag kan lämna min väska för tror inte jag orkar gå runt med den. Tidigt på morgon ska jag och min Boo till göteborg :)<3 Jag hoppas att vi har skoj imorgon.
Hehe nu ska jag fortsätta städa :) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0