Fredagskväll

Idag efter skolan var jag hem ända till klockan 7 då var jag med Melo. Vi gick till ica och jag skulle köpa ägg och  4 energy dryck. Efter det gick vi hem till mig för jag skulle lämna saker sen gick vi till skolgården. Vi satt där och prata om några saker, avslutningskläder , kroatien 2010 sen kom några killar från klassen med deras cyklar. Roligt var det :) Jag fick testa åka en Bmx ( eller vad den heter) cykel och den va så låg fattar itte hur man kan cykla på en sån och Melo dog av skratt såg det ut som, Sen prata vi lite med killarna om vad de skulle ha på sig och bla bbla bla. Sen stack dem och några minuter efter gjorde vi oxå det.

Sen jag va hemma har jag kollat på tv:e och stuttit framför datorn.

Imorgon e det euro vision song contest ( Melodifestival finalen) ska se den med Melo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0