Friidrott

Idag hade vi friidrott dag. Jag gick dit med Manuela, på vägen dit snacka vi lite om hur det skulle gå och hur vi ska komma sist på 800 meter. Det var det enda jag tänkte på hela förmiddagen att springa 800 m och hur pinsamt det skulle vara att komma sist och att jag kmr nog hoppa av nog. Höjdhoppet gick inte alls bra, mitt ben fastna i stolpen. Lite pinsamt men det fick gå  ;) Det gick inte hlelr bra på att springa 80 m. Men det gick bra på längd någon bara det som gick bra. Joo,dt sista vi gjorde var att springa 800 meter självklart ville jag få alla att fatta att jag kommer sist så de inte mobbar mig men det gick inte så bra. När vi börjar springa tar jag i med fart sen börja jag tappa lite fart men det gick bra jag kom trea iaf :) och Manuela kom precis efter mig. Flickorna som tror att vi kommer sista hamnar bland de första"  så jag blev jätte glad för min och Manuelas insats :) Så det blev en bra slut på dagen :) Sen gick vi till Ica och köpte Piggelin det blir nog årets glass :) Sen gick vi till mig för manuela skulle kolla en sak sen satt vi ute och snacka om läskiga filmer och massa mer. Ska kanske träffa henne sen måste ladda upp bilder på bilddagboken ;)


D´t var det :)<3


Kommentarer
Postat av: mariana DG

bor du i göteborg igen ;O?

2009-05-29 @ 11:09:29
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0