Göteborg :) + Floda :)

Lördag:

- Joo, igår var jag i Göteborg då skulle köpa min klänning och Manuela skulle shoppa lite. Det första som hände var att vi åka buss som jag trodde åkte till Hj. Brantsplats men den  åker runt hela hisningen nästan. Så det va inte en bra start på dagen :P. Efter det gick vi lite runt  typ överallt, arkaden, domkyrkan, kompassen m.m. Vi kunde inte gå på avenyn för det va stängt. Synd så hitta Manuela ingen klänning i Gbg. Fast jag köpte min klänning säger att edt va kalabalik att hitta rätt storlek. Jag ville ha en stor men det tyckte manuela va itte snygg så hon tog mycket mindre storlek och det tyckte hon va snyggt och nu kan jag erkänna det va mkt finare. Efter ett tag gick vi till "Zara" och vi märkte att dem har fina kläder där. Så vi köpte likadan tröja. Den är jätte fin kunde inte låta bli. Vi träffa Carin och Belle oxå och dem va med oss typ tills Manuela åkte. Manuela va inte som jag hade förväntat mig jag blev förvånad. Hon va så öppen inte instängd som jag trodde att skulle vara. Jaa, vi hade iaf jätte roligt :)  Tack Manuela, Carin och Belle för en bra dag <3

- Efter jag var med tjejerna åkte jag till Úddared  skulle träffa tjejerna och det va jätte roligt att träffa alla igen det va typ ett års sen jag såg dem. Vi hade iaf jätte roligt det blev grill, prat, tävling, singstar, film, melodifestivalen m.m. Vi gick o la oss 3:00 och somna typ 4:00. Men tack flickorna för en jätte rolig kväll :)<3

-Söndag:

- Idag vi vakna klockan 10 för då skulle vissa hem och sånt och jag skulle till kyrkan. Jag fixa mig lite och sen gick vi tll kyrkan. På vägen såg man sitt gamla hus precis som förr och den jobbiga berg vägen ner till kyrkan :P.. Allt gick jätte bra i kyrkan sen åkte jag hemåt. Sen va jag med Manuela vi åkte in till stan igen för hon vill till espresso house. Haha xD Vi hade fritidskort som vi fick låna av en snäll vän <3 Så det gäller att åka runt lite.
Snacka lite om nästa vecka då e det Basketfestival kanske ska jag och Manuela dit och på discot vi får se ^^. Ska kanske vara med Sana snart vet inte vad vi ska göra sen måste jag plugga inför provet på tisdag ;/ 

                                                                                                                                                                                                                          

                                              Sakerna jag köpte Klänningen till balen och tröja från Zara :)

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0