Hammarkullenfestival

Omg, det var det bästa jag har varit med om kan jag säga. Det var hur roligt som helst. Först åkte jag in med  familjen vi åkte några karuseller typ en "rainbow" och en som torardo men utan bälte och den hoppade så sjukt rolig alla ramla alltid ut. Sen gick vi  och åt typ kebabrulle som dem grilla på plats hur gott som helst.  Efter det gick träff jag och Miriam, Emelie och dem andra då gick vi runt och runt. Sen gick vi och kolla när några kurdar dansade så roligt va det vi bara skrek och dansade på läktarn. Sen gick vi och gjorde en tattoo sen gick vi tillbaka igen och först var det bara tråkig men vi gjorde det roligt ändå :P Sen dansa några vi kände hur bra som helst var dem och vi skrek som vi  såg typ en stor kändis se stack vi jag träffa Mambu, Ariane och några fler sen vi gick typ och kolla på nån reggea kille som dansa sen blev det typ ringen och den mannen tog bara ut personer sen puttade  mina kompisar in mig och det va grymt pinsamt samtidigt roligt. Sen stanna vi lite där ett tag. Sen gick jag och Mambu tsm till hållplats och vi snackade lite på vägen sen åkte hon med en annan spårvagnen och så tog jag en annan. Sen åkte jag till  moster. Direkt så  jag duscha sen efter sov jag kl: 1:00

Idag ska vi åka hem, lite synd kommer sakna Gbg men det får gå :)

Ha en bra dag <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0