Helg!!!

Heeejsan!

Förlåt för att j ag har inte bloggat på ett tag, men ibland så glömmer man ;/ Ska förbättra mej!

Onsdag: En lång skoldag, men det va helt okeej :)

Torsdag: Sista skoldagen för veckan kort och bra. Blev lite för mkt pollen pinsamt när mitt öga svullade upp. På kvällen va jag med Manuela och Nia <3

Fredag(Idag):  Vaknade vid 11:00 så skulel jag träffa Sana och Amal för vi skulle gå och köpa några saker på Ica. Skojskoj och jätte fint väder :-) När jag kom hem var jag hemma, pluggande lite ute när mamma grillade. Sen åt vi, Mums kan jag bara säga ;) Efter det fixa jag mig för vi skulle till Göteborg. Va inte en lång "resa". Träffa 3 tjejer på spårvagnen och vi blev vänner hur snälla som helst va dem. Ska träffa dem imorgon igen. Man får bara mer och mer vänner :). Ska träffa mina tjejor  igen den  16:onde guuud som jag längtar!!!!!... Menn jaja nu e vi hos min moster och softar  och pratar. De har en liten bebis här ggud så söt den e kan inte släppa taget <33
Nu ska jag göra annat <3

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0