Mobil= My Bby <3 (L)

Heej, idag vaa dagen jätte lång och tråkigt. Så det finns inget att skriva. Efter skolan gick jag hem och först dansa jag lite sen leta jag efter "min" mobil och jag kunde intt hitta den jag fick PANIK! sen ringde jag upp den tusen ggr med den gick till telefonsvare direkt och i mina tankar va det bara aa jag har tappat den. Sen sprang jag till skolan men det va låst överallt så jag fick panik++. Sen gick jag hem igen träna lite på musikprovet men kunde inte koncentera mig så jag gick och kolla på tv:e. Sen kom Sana och Amal vi gick ut lite köpa saker och biblan. Sen träffa vi vår lärare och hon sa att skolan va ine stängd så vi gitta dit. Jag hade glömt mobilen i skåpet i min väska och så va man tvugen att svara på en del sms. Hehe sen gick vi till Amal för Sana skulle hämta hennes cykel haha och vi gjorde masa crazzii saker. Hehe men dem förbättrade min dag ;D Nu har jag pluggat inför musikprovet imorrn ska göra det igen klockan 20:30 har jag bestämt ;)

Nu e det bara 3 dagar tills jag träffa mina tjejer <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0