Onsdag

- Heejsan, idag va det sista skoldagen soft!:) Va itte i skolan hela dag fick ont i magen vid lunchrasten så gick jag hem. När jag kom hem tog jag medicin och sov. Sov i 3 timmar. Då mådde jag bra igen :) Sen gick jag coh mamma och handla lite mat sen när jag kom hem skulle jag laga maten. Helt okej blev det :) Sen blev jag så mätt att jag fick ont i magen igen då gick jag och la mej sen vakna jag typ vid 21:00.  När jag vakna bakade jag kanelbullar :) Mums! Dem blev klara för ungefär 30 minuter sen. Sorry Sana <3, hon e nog jätte sur på mig  :$ Men hoppas hon e inte det längre. Måste snacka med henne imorgon oxå om hon vill hänga med till gbg och träffa tjejerna där :) Det är basketfestival nu oxå! :D
Jag hoppas verkligen att hon säger jaa!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0