Saturday :)

Heejsan!

idag har  dagen varit helt okeej, e lite lessen över att jag missa basketfestivalen men ibland måste man offra sig för nästa vecka får jag FRITIDSKORT! då kan jag åka in när jag vill och träffa några av mina vänner <3

Idag har jag varit med Sana och vi har spelat Wii, stutit framför datorn, läst några bloggar, kollat på tv:E , varit ute och m.m. Skoj va det iaf ibland blev jag lite småtrött men det gick  :) <3
Sen när Sana gick hem målade jag och mamma staket (stavning) det tog sin tid men nu e det klart :)

Nu e det bestämt vad dt blir för sommar resa för mig samma som förra året LONDON, lite less på att åka samma ställe som förra året men det e juh alltid skoj där upp/ ner eller sidan :P Då banne mig att min faster e hemma för jag vill värkligen shoppa :) Men jaja resa får jag göra iaf och själv :) Men väntar man på något gott får man vänta ett tag :)<3

Men nu hörde jag att jag har fått sms så måste gå och checka ;)

Ha det så bra <3

Kommentarer
Postat av: sana

kan inte fatta att du ska lämna mig :pp <3

2009-05-24 @ 11:45:34
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0