Soft och lång dag

Heejsan!

Det känns som jag har inte bloggat på länge. Men har itte så mkt tid nu.

Idag var det skolan, lång dag men den gick fort kände jag. Dagen började bra med matte haha det va nästa inget gjort för vår lärare snacka så mkt, och efter va det franska gick oxå bra  läraren va hur glad som helst efter lektionen hah xD. Efter franska var det gympa och vi skulle springa rätt så okej för jag jag sprang på först 7.49 sek sen 7.00 sen 6.08 sek så jag blev glad att jag förbättrades men e endå långsam :P. Sen efter det va det bara de vanliga lektionerna. Dagen avslutades med engelska den kändes såå låång. Men jag gjorde inte så mkt än o snacka med Jeny och vi fick sluta 30 minuter tidigare så det va gött! :)

När jag kom hem åt jag sen gick jag och la mej va så trött. Vaknade för 47 minuter sen nu vet jag inte vad jag ska göra ska kanske ringa Sana snart och se om hon vill träffas måste fråga henne en sak eller så väntar jag till på måndag.

Nu ska jag gå

Heejddåå<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0