Bilder från lördagen med Natalie <3



-  I JC -

- Jag fram GöteborgsOperan-

-Snyggning Natalie framför GöteborgsOperan -
          
- Nattis <3-
                                                            


- Jag och Natalie på Stadium-

- Jag -

- Jag igen ;)-

-Fjortisbild #1 fast diggar kepsen ser ut som Louis Vuitton-

- Får ej göras men vi gör det ändå :P-

- Får ej göras men vi gör det ändå :P, så söt <3-


-Fina Natalie-

-Natalie-

- Jag vid läppstiftet-

Natalie framför läppstiftet

-Natalie på bron -

Beauty Natalie <3

Jag
          
Fina Natalie
       


- Jag-

She got a big ego, such a huge ego <33

Natalie <3

Tack för en underbar dag Natalie, måste göras om <33




- MIRIAM MIN ÄLSKLING!!!

Kommentarer
Postat av: Miriam

HAHAHAHAH asso den bilden på mej e ba för hemsk hahahhahaha:)<33

2009-07-11 @ 23:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0