Vacation in Göteborg :)

Heejsan!

Det var ett tag sen jag blogga men har inte haft tid.
Men om en timme ska jag och min familj åka till Göteborg vi ska på student. Sen på kväll ska jag på fest. Det blir nog en rolig dag. GRATTIS COLLINS TILL STUDENTEN nu e han klar men skolan :) 2012 blir det jag :D Jag var i skolan för några minuter sen och där blev jag "mobbad" av några lärare eller det var för jag  gjorde fel med något haha, men jag skratta rätt så mkt och det förbättra min dag och nu ska jag fixa mitt år och makeup. Sen åker vi in ;)

Imorgon ska jag träffa några kompisar vi ska på Hammarkullenfestivalen, det var ett tag sen jag var där och min kompis Amran har aldrig varit där så det blir kul att visa henne runt :) och så ska jag med mamma till Freeport i Kungsbacka och leta efter skor.

På söndag vet jag inte än vad som händer! Kommer inte blogga på hela helgen såå ha en bra helg <33

Kisses Francine

Kommentarer
Postat av: sana

Hammarkullenfestivalen? fy va kull hälsa sötisen amran :d

2009-05-29 @ 21:07:48
URL: http://lifeofsana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0