Bort med hårförlängingen idag :D

Heej!
Idag slutade vi 15:15 sen kom jag hem ungefär vi 16:00 sen dess har jag inte gjort så mkt. I skolan idag ville många av mina vänner att jag skulle gästblogga på deras bloggar. Haha det va typ bara att hej och nåt men jag e ju inte känd så vem bryr sig :D, men det e många som har sagt att jag kommer lyckas långt men jag vet itte vad folk menar :S med vad musik? ( har ingen sångröst vill inte göra Sverige döv), dans? ( kan inte ens dansa) film? ( för jobbigt,  lycka/livet (hoppas jag verkligen). Men skulle gärna satsa på film  det e rätt så svårt att få en roll måste alltid minst en av mina närmaste vänner innan jag går på intervju för att jag ska vara glad, då tkr de om mig som den intervjun jag va i september när jag kom från London då träffade jag Ariane, så jag va bara positiv så fick jag en roll. Det är en B- movie (tror jag :s) men pengar vill jag ha (a´
- Just nu väntar jag bara att mamma ska komma hem så hon kan ta bort hårförlängningen :D och jag skriver en insändare om rökning ( att man ska sluta röka överallt, att det skall finnas fler rökbås tkr jag).
Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, du är sjukligt negativ? :S vad hände med posetivta francine? :S

haha, dans äger du på, du har till och med haf en dansgrupp som lärde sig massor! sång har andrig hört dig seriöst :p

klart som fan att du kan lyckas inom skådespeleri? ahaha gå på vad heter det..em äsch kommer inte på vad det heter men du kan iaf lyckas ifall du vill _D<3

2009-10-06 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0