I <3 Friends

Heej!
Dagen började med matte 10:45 och slutade med projekt arbete 14:20. Efter skolan åkte jag till Göteborg för att köpa en ny jacka från H&M. Först va det bestämt att jag skulle träffa Miriam och Amran men när jag kom fram till stan va dem inte där så jag tänkte åka hem. När jag skulle precis in i Rut m fl då görde jag bara nån ropa "Francine!" jag vände mig om och kolla runt så såg jag Ariane och hon skulle gå och bråka så va tvungen att hänga med henne. Sen träffa Ariane och hennes två kompisar killarna och aa vad som hände tar jag itte upp på bloggen men tur så kom Alice då drog vi där ifrån.
- När vi gick in igen i nordstan asso det kändes som nån återträff med flera av mina kompisar. De jag kommer ihåg va: Askan (Min killkompis) Ida(klassen), Julia(Klassen), Michelle ( klassen), Nathalie(klassen), Frida ( Floda), Emma (Floda), Maria (Floda), Pernilla( Floda), Josefine ( Floda), Bella ( Min tjej<3), Miriam( Min tjej<3), Amran (Min tjej<3), Julia ( Min tjej<3), Ya Irene (Storasyster), Marselle, Nia, Anton, Joel. Robin, Jodit, Vanessa, Valerie och aa många fler kommer bara inte ihåg. Det är verkligen roligt att känna sheet va många man känner men ändå så e det inte många alls. Mamma hatar att jag känner en "massa" människor för då måste man att stanna upp hälsa på varandra det tkr hon e jobbigt ibland xD.
-Jaja, aa i stan då va mest med Alice så himla goo tjej. Hon är 21 år och är verkligen som en storasyster jag kan prata om allt med henne, hon förstår mig, slår mig och aaa. Så klart hjälpte hon mig att hitta en jacka men det fanns inte i min storlek i H&M men fast i Vero Moda har dem snygga jackor men ska köpa den imorgon eller på måndag (; Hon bjud mig på mat idag och har sagt att jag kmr få converse som födelsedagspresent helt sjukt "så länge jag har inga barn och har pengar önskar dig vad du vill, NJUT!" säger Alice. Så himla snäll e hon verkligen!<3
Nu ska jag kolla på en film, vet inte vad den heter ;p
Så ha en bra kväll!<3
Jackan jag ska köpa; snygg och billig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0