Härlig helg! (:

Nu har jag varit på en kongolesisk fest, det började 14 men vi va framme vid 15:30 ( vi e juh afrikaner kommer aldrig i tid). Möte Alice innan för vi skulle dit tsm. Det va typ 5 års jubileum så först när vi kom dit va det mkt dans sen va det predikan som va sådär (tkr att sånt  e långtråkigt :p)  sen va det dans igen det gillar jag. Efter det blev det mat men det va inte så gott och alla kongoleser säger bara att jag bantar om jag inte äter så jag tog jätte mkt mat på tallriken sen slängde 3/4 det va inte gott ;p... Sen blev det dans igen och fotografering. Dagens extra sak va att jag möte en kille där, han spelade trumset sen efter allt så börja han snacka med mig och Alice. Först blev det typ bråk om dialekter men gbgska e ju finast! Han kommer ifrån Sthlm. Jaja vi lärde känna varandra lite sen åkte jag, Alice och familjen hem :D
Älskar ibland kongolesiska fester för det e så härliga människor :D
Bilder från idag :
Dagens outfit- Mama Africa ( första gången jag har såna kläder, men kände mig snygg :p)
( Jag och min moster <3)
Jag och Min Vackra Mamma <3
Min älskade familj <3
Min Alice <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEVACKRA BILDER PÅ EN VACKER FAMILJ;)

Kram/T.N

2009-10-11 @ 11:45:16
Postat av: Francine<3

Taack :D

2009-10-11 @ 12:47:07
URL: http://francinekongolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0