Sorry sorry!<3

Jag ber verkligen ursäkt för en väldigt dålig uppdatering, men har verkligen itte haft tid att blogga. Så händer det ibland nu med skolan och allt ;/

Nu under helgen eftersom jag tror jag ska vara hemma ska jag fixa bloggen och min och tjejerna blogg som vi startar snart.

- Just nu sitter jag på bussen för jag är på väg hem, har just varit i Gbg och träffat tjejerna (Amran och Miriam) tvär roligt va det först åkte vi till backaplan gick en lång väg bara för att gå till skopunkten för Miriam skulle köpa uggs där och det gjorde hon det tog ett tag innan hon bestämde sig men jag vann till slut (: efter det åkte vi till korsvägen/ till ett café så roligt va det (:. Eftersom korsvägen ligger inte så långt från näckros dammen så drog vi dit. När vi kom dit tog vi en massa bilder sen gick vi till valand och tog spårvagnen in till stan. Efter det följde de med mig till centralstation och där skiljde vi oss åt :(...
Nu sitter jag på bussen och lyssnar på  Touch it- Busta Rhymes ( lärde mig precis refrängen den e så dåligt xD, det har jag tänkt sen floor filler gick på tv:e 2006) och det e inte så långt kvar, ska träffa mamma också vi  ska dra till Ica sen hem (:..
( Framför Gbgs Universitet- Artisten)


( Dagens outfit& på näckrosdammen)


(Jag och Miriam på skopunkten)


( Blacksis<3 )


( Peace and Love)

Francine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0