090916

Heej :)
Skolan slutade för länge sen. Det var en helt okeej dag massa roliga haha jag och Dona lärde Manda att shaka haha duktig e hon och ibland va det lite tråkigt för vi har en tjej i vår klass osm klagar på nästan allt läraren säger men vi låter henne inte vinna haha :p
Ohh jag ska ta bort min löshår jag tror nästa vecka ska jag fixa rasta flätor för jag orkar verkligen itte med detta längre och platta och shit. Nää nu blir det rasta flätor igen enkelt och fint :)
Nu ska jag och mamma bestämde hur hon ska fixa håret i London jag vill att hon ska ha grön och blått men hon vill ha blondt men hon passar i det så (;
Sen ska jag göra om bloggdesign denna börjar bli för tråkig ;)
Puss!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönt och blått OMG det är blir något för alla kongoleser att snacka om hehe.

Jag röstar på blondt;)

Kramar/vi i U-sala

2009-09-16 @ 22:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0