Åhh jag va glad jag är! <3

Heej!
Idag har jag inte gjrot så mkt har bl a varit med Sana och Amal gooa tjejer!<3
Fy vad tråkigt det känns utan F- kort, min lillasyster e inte Göteborg och jag kan inte träffa henne känns tråkigt och brosan har en spelning jag kan inte gå och det e jam faan ska nog köpa en snart när pengar kommer :) Så har jag messat en del med Dona en från klassen, hon e för goo vi har ganska mkt gemensamt mest dans vi två älskar att dansa,  Beyonce och att vara glad (:
Idag på när jag logga in på facebook ser jag en härlig meddelande av Lisa, hon e verkligen en av de bästa vuxna som finns! (: e så glad att jag känner så många underbara människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0