ÄNTLIGEN LONDON IDAG :D


Idag åker jag till London igen ^^, det känns bra varje gång jag åker dit för shoppa då och träffa den gooa släkten där :D. Det jag ska försöka köpa är: en T-tröja med cool tryck, Old School glasögon (hahah och jag som hatar dem men vill ändå ha), Sol glassögon ( det behöve jag), halsduk/ palestina sjal och om de nya Rihanna jackorna e billig där ska jag ha en, En Ed HArdy Tröja ( Hoppas jag hittar en) och uggs! <3Det e typ det jag behöver, hoppas bara jag får allt detta nu av mamma men det tror jag annars kan jag ta mina egna pengar, men det vill jag itne för dem vill jag spara till decemberresa som betyder 1000x mer än London  (A).
Ooh mamma e så snäll hon har köpt en plattång åt mig, wiiiie behövde verkligen en bra hon glömde bara ge mig den igår!<3
Länngtar!<3
New Plattång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0