Bedtime

Heej!
Nu ska jag kolla på Andra avenyn sen ska jag sova imorgon e det skola (;
Vet redan vilka kläder jag ska ha för jag, Amanda, Hanna, Dona och Ida ska ha mjukis imorgon har vi bestämt fick smset idag, så det blir en lätt outfit imorrn (:
Men igår somna vi ungefär vid 2 i vardagsrummet, vi vaknade vid 5 igen för då kom mamma hem och aa dem skulle prata om festen och m.m. men vi lyckades somna igen och vaknade vid 12. Jag och Ariane fixa oss sen drog vi till Hammarkullen för hon skulle hämta sina kläder hos en kompis sen åkte vi till kyrkan. Det gick bra inte så roligt idag men det va ändå roligt. Efter kyrkan åkte jag och mamma hem. Mm, det va min dag det (:
Imorgon ska jag göra om bloggen orkar inte med den rosa färgen längre ;P
Jaja, sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0