Filminspelning :) + sitter på bussen på väg hem ;D

Heejsan!

Nu har jag varit på film inspelningen ååh det va roligt fast dåligt väder bara men det fick gå. Vi gjorde inte så mkt utan vi skulle kolla på en brand typ bara vara åskådare(stavning) men cash cash :D. Eftersom vi e alltid trevliga och alla tkr om oss vill dem har med oss en gång till mer cash och cash hahaha det här som min mamma säger kallar man tur :) för just nu behöver jag pengar så det e bra när det bara pulsare på sen kan jag köpa min blackberry utomlands ;D. Sitter på bussen alla verkar trötta ( har inte kollat hela bussen :P) , finns en barnfamilj precis bakom mig och dem e lite jobbiga tur att jah har musik och datorn :) Så nu ska jag läsa några bloggar och va inne på facebook. 

Ni får ha det så bra ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0