Förklara dagen med bilder :)

- Efter vi va i stan i några timmar så drog jag hem för imorgon ska jag till kyrkan tidigt (;

- Efter Bergsjönfestivalen drog jag, Amran och Ariane till stan vet fan va vi gjorde haha hade bara allmänt skoj ;D

*Ma Sista Arianne<3*

*Hennes nya frisör, så coolt ;O*

- Vi satt i nån gatukök för B´lla skulle köpa kebabrulle ;)

Bella& Mimmi Pigg*

*En av världens härligaste människor <3*

*Vi som luffar på Bergsjön :P*


*Jag och A :D<3*
- Det va Ashkan första gång att vara i Bergsjön hahaha dagens skämt xD


- Efter kyrkan träffade jag dem andra och vi drog till bergsjönfestivalen. Vi= Miriam, Bella, Amran, Ariane, Prince, Ashkan, Meronoch jag.





Mimmi <3

- Dagen började med möte i kyrkan, imorgon får jag läsa upp en text :D
(fyy vad jag har börjat puta på läpparna :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0