Francine ska vara på TV igen :)...

Åååh är lika glad som jag va när SVT ringde och sa att jag skulle vara med på Andra Avenyn :), får bara mer och mer pengar och det går så bra med sparandet till december :D. Precis när vi sluta ringde en man  från "sveriges television" och fråga om jag ville vara statist till TV- Serien  Kommissarie Winter det ska bli skoj det e lite action och sånt och så fick jag välja ut 4 kompisar som oxå skulle va med då valde jag mina beautys Miriam, Amran, Bella och Ariane det vill ha äldre men Miriam fick oxå :). Dagen började med vård och omsorg och första timmen åt vi frukost i bamban först fick vi lära oss om sjukhus sängar sen lärde vi oss att bädda sjukhussängar haha det va enkelt och roligt sen hade vi massage GÖTT!:D, sen hade vi lite teori och det e oxå roligt sen hade vi rast efter det va det svenska sen va det språk ;D. 

Nu har jag bestämt mig att jag ska springa/ promenera för nu måste jag få bra form och kondition för att få bra betyg i gympan. 

Hehe ha det så bra :)<3

Kommentarer
Postat av: mariana DG

fan va kul :D<3

2009-09-01 @ 21:09:14
URL: http://andresbabiie.blogg.se/
Postat av: Sv: Francine

Sv: Mm :D

2009-09-02 @ 08:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0