Lördag

Heej!
Ååh helgen fortsätter just nu befinner jag mig i Göteborg och jag väntar på Ariane ska komma hon e på väg nu. Vet inte vad vi ska göra. Idag va det en kille som hota mig med pistol så vågar itte gå ut typ Angered nänä men under sommaren när jag kom hit sent på kvällarna/nätterna då va det lugnt. Men, hon kommer ändå tvinga mig att hämta henne så kan vi gå runt och prata måste snacka med henne lite och vet inte om hon kmr sova över eller åka tbx för imorgon ska vi till den kongolesiska kyrkan vi två tillsammans katastrof alla klagar alltid på oss när vi sitter där och göra annat än att lyssna men annars blir det tråkigt -.- ...
Nu ska jag kolla klart på Will Smith filmen (;
Ha en trevlig helg!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG har du blivit pistolhotad???

Det är ju FRUKTANSVÄRT har ni gjort en polisanmälan???

Det måste ni göra...shit vad läskigt:(

Kram/T.N

2009-09-27 @ 22:35:53
Postat av: nelly

OMFG blev du hotad av en pistol o shiiiiiit har inte sett en riktig omg fan va synd :S

2009-10-04 @ 17:28:22
URL: http://laauraasheey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0