Lyckad måndag :)

Jaa, idag vad det skolan men det va inte en helt vanlig skoldag. Det va aktivitetdag,man vara i grupper blande med några från 2:an och 3:an. Min grupp va rätt så bra. men tyvärr vann vi inte. Vi gjorde frågesport, skottkärran, ta upp äpplet/leta efter sockerbiten i mjöl, ta in handen i äckliga saker m.m. Vi hade en söt kille i min grupp som gick i 3:an han va rätt så snäll (:.
Efter skolan drog jag och Sara (en från klassen) till Gbg för jag hade inget att göra hemma, så jag messa Miriam, Carin men dem va fortfarande i skolan och jag va med Sara lite i stan hahaha den tjejen e för rolig vi e lika men tror att vi e olika svårt att förklara aja ^^ men så träffa jag  med jag Miss Amran i stan som jag verkligen trodde va i skolan (kl:12:00). Det va nog första gången det va bara hon och jag, blev mkt skratt iaf såå sjukkt goo är hon!<3
Nu har vi planerat en sommarresa i europa efter Gothia jag, Miriam, Ariane och Amran fyy faan jag tror det kommer lyckas för alla brukar vara där på sommaren ändå så det kommer sjukkt roligt ;D och ska vi starta en blogg tsm, eftersom vi har märkt att vi gör så mkt tsm och vi litar på varandra för jag vet att jag kan berätta saker till dem som jag kan inte höra i någon annans käft eller att dem skriker ut det så hela världen vet som vissa andra e men dem e en av dem bästa som finns!<3
Nää nu ska jag göra min läxa för nästa vecka ska jag ju resa så jag börjar inte stressa sen :)
Några bilder från idag:
Göteborg- Domkyrkan
Amran- Ms. Thailand hahaha xD - Butteurix (stavning?)
Rolig Glasögon- Butterix
Jag och Amran hahaa tack för dagen sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: sanna

hahaha, fy f*n :p snygga shades :D

2009-09-16 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0